Life lately & shoplogs

Weekend
In het weekend heb ik vooral veel geklust in mijn nieuwe kamer in Groningen. Ik en mijn vriend gaan samen op kamers. We hebben twee kamers, een woonkamer en een slaapkamer. Verder hebben we een eigen toilet, maar de keuken en de badkamer moeten we delen met twee andere huisgenoten. Wie die huisgenoten zijn, weten we nog steeds niet. Toen we de kamer kregen, hoefde er niet veel meer aan te gebeuren. De muren waren al geverfd in een mooie kleur en voor de rest zag het er ook allemaal netjes uit. Alleen ons toilet wilden we gaan aanpakken, omdat deze hele donkere muren had.

Toen ik op vakantie was, heeft mijn vriend samen met zijn ouders veel in ons huisje gedaan. Ik noem het 'ons huisje', aangezien het niet helemaal voelt als op kamers gaan. We gaan namelijk samenwonen en we hebben vrijwel een hele verdieping voor ons alleen. Toen ik terug kwam van vakantie was ik verbaasd hoeveel er al was gedaan. Er hingen lampen, er stonden veel meer spullen en de gordijnen waren opgehangen. Het voelde gelijk meer als een plek waar je echt kunt wonen.

In het weekend zijn we weer naar Groningen gegaan en toen probeerden we zoveel mogelijk te doen zodat we er ook al kunnen gaan slapen wanneer we willen. Uiteindelijk is het ons gelukt om bijna alles af te hebben en we zijn er zaterdagavond ook gelijk blijven slapen. We hebben samen boodschappen gedaan, samen gegeten, samen geslapen en die ochtend erna hebben we uitgebreid ontbeten. Het was zo leuk! In de middag kwam mijn moeder met de laatste spullen die nog bij mij thuis stonden. Ook hebben we toen nog wat andere spulletjes bij de Action gekocht en als laatste hebben we de boel opgeruimd en schoongemaakt.




Maandag
Dit was een spannende dag voor ons. We hadden een rechtszaak over alimentatie. Het was heel erg ongemakkelijk en het duurde best lang. We hebben de uitslag nog niet, maar we hebben er wel een goed gevoel over. 

Om de rechtszaak van ons af te schudden, gingen we nog even kijken in het centrum van Leeuwarden. We hebben op een terrasje gezeten, omdat het zulk mooi weer was. Daarna gingen we nog langs een paar winkels. Ik heb natuurlijk weer even in interieurwinkeltjes gekeken, maar we zijn bijvoorbeeld ook even de H&M in geweest. Hier heb ik een shape stretch broek en een sportshirt gekocht. De bekende shaping skinny broek van de H&M wilde ik al heel erg lang, omdat ik al vaak heb gehoord dat deze heel erg lekker zit en ik een bepaalde kleur daarvan heel erg mooi vind. Gelukkig hadden ze nog één exemplaar in mijn maat! Het is eigenlijk een enkel broek, maar omdat ik redelijk korte benen heb, past hij perfect! De pijpjes van de broek vind ik niet zo mooi, maar die vouw ik gewoon naar binnen als ik de broek draag. De broek was 49,99 euro. Gelukkig had ik nog twee cadeaukaarten van de H&M waardoor ik uiteindelijk nog maar 10 euro hoefde te betalen! Het sportshirt heb ik gekocht, omdat ik onlangs ben begonnen met sporten. In de vakantie hebben ik, mijn moeder en zusje namelijk besloten dat we alle drie graag wat willen afvallen. We zijn dus nu bezig met diëten en hebben ons ingeschreven bij een sportschool. Het shirt was 14,99 euro. 

Ook hebben we nog nieuwe verjaardagskaarten, bidons en spullen voor m'n moeder gekocht. In een boekenwinkeltje kreeg ik de reiseditie van Kleuren voor volwassenen cadeau van mijn moeder. De reiseditie heeft een ringband en stevige bladzijden waardoor hij heel handig te gebruiken en mee te nemen is.






Dinsdag
Op deze dag heb ik lekker uitgeslapen, omdat ik erg last van hoofdpijn had. In de middag ben ik vooral bezig geweest met mijn blog. In de avond zijn ik en mijn moeder naar de sportschool gegaan. Dit was voor ons de tweede keer in de sportschool, de vorige keer hebben we een lesje spinning gedaan. Nu hebben we een lesje Pilates, Body Pump en spinning gedaan. We hebben in totaal dus twee uur gesport wat ons behoorlijk veel spierpijn heeft opgeleverd. 

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je met je vriend op kamers gaat! Klinkt inderdaad meer als samenwonen :). Leuk sportshirt heb je ook gekocht. Sporten werkt zoveel beter met leuke kleding ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in Groningen! Super leuk dat jullie gaan samenwonen. Groningen is echt mijn stadje haha.

    Poeh en heftig zeg van die rechtzaak. Ik hoop dat jullie het snel kunnen afronden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik woon er nog niet, maar het is nu ook al echt mijn stadje aan het worden haha!

      Verwijderen
  4. Wat leuk dat je samen met je vriend op kamers gaat! Lijkt me heerlijk om een eigen plekje te hebben :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie gaan 'samenwonen'! Hoe bevalt die shaping jeans trouwens? Ik wil hem denk ik ook hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De shaping jeans zit echt heel erg fijn. Het enige nadeel is dat hij heel snel afzakt ook al heb je de goede maat. Mijn zusje heeft daar ook last van.

      Verwijderen